Dlaczego Jedni Mają Słaby Ruch i Mało Wejść na Stronę Firmową, Blog lub Sklep Internetowy a Innych Odwiedzają Setki Tysięcy?

2. Słaby ruch i mało wejść na stronę firmową, blog lub sklep internetowy.

Pierwszym palącym problemem z którym zgłaszają się do specjalistów sprzedaży klienci jest mała sprzedaż w sklepie internetowym, blogu lub stronie. Gdy otrzymuję taki temat praktycznie z automatu zadaję niewygodne pytanie:

– a ile osób odwiedza dziennie Twojego bloga lub sklep internetowy?

Odpowiedź jest równie smutna jak jesienny poranek

– no wiesz Ryśku, jest kiepsko. W statystykach widzę około 5-6 odwiedzin dziennie…

Jak widzisz pierwszym fundamentalnym problemem w marketingu internetowym jest brak ruchu. Muszę Cię zmartwić będzie coraz gorzej. Każdego dnia setki Polaków przenosi swoje firmy do Internetu, a jak wiesz rodzi się nas coraz mniej. Przybywa wędkarzy, a ryb jest coraz mniej. Na szczęście w darmowym ebooku który rozdaję w prezencie poznasz ukrywane techniki, które odgrodzą Cię od konkurencji wielkim murem. Posłuchaj, nie oszukujmy się, nawet Armani nie sprzeda najpiękniejszej sukienki, gdy postawi butik na pustyni….

Tagged , , ,

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.