Dlaczego Jedni Mają Słaby Ruch i Mało Wejść na Stronę Firmową, Blog lub Sklep Internetowy a Innych Odwiedzają Setki Tysięcy?

2. Słaby ruch i mało wejść na stronę firmową, blog lub sklep internetowy.

Pierwszym palącym problemem z którym zgłaszają się do specjalistów sprzedaży klienci jest mała sprzedaż w sklepie internetowym, blogu lub stronie. Gdy otrzymuję taki temat praktycznie z automatu zadaję niewygodne pytanie:

– a ile osób odwiedza dziennie Twojego bloga lub sklep internetowy?

Odpowiedź jest równie smutna jak jesienny poranek

– no wiesz Ryśku, jest kiepsko. W statystykach widzę około 5-6 odwiedzin dziennie…

Jak widzisz pierwszym fundamentalnym problemem w marketingu internetowym jest brak ruchu. Muszę Cię zmartwić będzie coraz gorzej. Każdego dnia setki Polaków przenosi swoje firmy do Internetu, a jak wiesz rodzi się nas coraz mniej. Przybywa wędkarzy, a ryb jest coraz mniej. Na szczęście w darmowym ebooku który rozdaję w prezencie poznasz ukrywane techniki, które odgrodzą Cię od konkurencji wielkim murem. Posłuchaj, nie oszukujmy się, nawet Armani nie sprzeda najpiękniejszej sukienki, gdy postawi butik na pustyni….

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.