Kiedy ilość jest ważniejsza od „jakości” klientów?

2.2 Kiedy ilość jest ważniejsza od „jakości” klientów?

Teraz najlepsze. Jakaś część Ciebie prawdopodobnie podpowie Ci, że jakiś „guru” od marketingu powiedział Ci na „iwencie” (event z ang.), że nie liczy się ilość klientów, ale ich jakość. Tak zgodzę się z tym „guru”. Sam często o tym mówię. Jest jednak pewien warunek, żeby zacząć przebierać w klientach musisz na początku utrzymać swoją „łajbę” na wodzie.

Najpierw utrzymaj firmę na powierzchni, potem zacznij ją dopracowywać. Przecież ratownik medyczny, który wyciąga ofiarę z wypadku nie będzie się zastanawiał jak wyleczyć ją z kataru, gdy przed chwilą w jej samochód uderzył TIR wypełniony stalowymi szynami. Najpierw ratujmy życie Twojej firmy, potem zajmiemy się segmentowaniem klientów.

2.3 Ta jedna tajemnicza czynność, którą powinien zrobić potencjalny klient po wejściu na Twoją stronę, sklep lub bloga?

Kolejny krytyczny błąd, który popełnia większość osób, które chcą zarabiać w Internecie to postawienie na niewłaściwego konia. Gdy zadaję na webinarach fundamentalne pytanie Co reklamujesz na Facebooku? lub np. rozdając ulotki, większość słuchaczy odpowiada

– no jak to co? Żartujesz ze mnie Mirku? Reklamuję swój produkt lub usługę.

Przybij gwoździem do czoła albo czytaj mojego bloga!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.